23 Kasım 2016

Bedel

Bu aralar inanılmaz bir koşturmanın içerisindeyim; mutfakta mütemadiyen kurabiye ve makaronlar pişiriyor, workshop'lar düzenliyor, müşterilerime dağıtım yapıyor ve günün nasıl bittiğini anlamıyorum bile... Noni Bakery yavaş yavaş daha çok kitlelere ulaştıkça, yaptıklarım beğenildikçe benim de bu işten aldığım haz ikiye katlanıyor. Tabii bu tatlı koşturmanın belli bir bedeli de olmuyor değil, severek yaptığım şeyleri ister istemez ikinci plana atmak durumunda kalıyorum, ilk göz ağrım blogumu şu aralar ihmal ettiğim gibi mesela... Bir post hazırlayarak bu durumu birazcık telafi etmeye çalıştım. Shein'de Şükran Günü indirimleri varmış, ben de beğendiğim parçalardan bir wish list oluşturarak bu indirim coşkusuna ortak olmak istedim :) Bakalım sizin favori parçanız hangisi olacak?

4 yorum:

  1. beyaz elbise , siyah süet ayakkabı

    YanıtlaSil
  2. yaptığın kurabiyeler vs leri nasıl görürüz noni cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Noni Bakery websitem ya da instagram hesabımdan görebilirsin:

      www.nonibakery.com
      https://www.instagram.com/nonibakery/

      Sil
  3. teşekkür ederim noni cim.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...