04 Kasım 2016

Sweatshirt

Şunu net olarak anladım ki ben sweatshirt insanı kesinlikle değilim! Bu sweatshirt'ü canlı renginden dolayı almıştım, fazla spor giyinen biri değilim, bu yüzden bir gün deri taytla bir başka gün de etekle kombinledim ama neyle giyersem giyeyim üzerimde güzel durmadı. Herkesin kendine özgü bir tarzı var ve şu bir gerçek ki benim kendi tarzıma sweatshirt'ü entegre edemediğim kesin :) Aldığım ikinci ders ise eteklerle ilgili oldu; pilili etekleri mümkünse çok zayıf, çıtı pıtı hatunlar giysin yoksa böyle benim gibi bodur tavuk gibi görünebilirsiniz :P Neyse sonuç olarak neleri giymemem gerektiğini anlamış oldum, ayrıca her zaman da güzel giyinilecek diye bir kural yok öyle di mi?!
Sweatshirt: Romwe
Tayt & Çanta: Zara
Sneakers: Coach
Sweatshirt: Romwe
Etek: Koton
Deri Mont: Zara 
Hepinize şimdiden harika bir hafta sonu dilerim!

3 yorum:

  1. Bence sorun sende değil sweatshirtte, başka modellerle tekrar denemelisin...

    YanıtlaSil
  2. merhaba Noni'cim. bence kendine haksızlık etmişsin, ben sweatshirtün gri pantolunlu kombinini çok beğendim ve sana da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. Yok, yok. Yanlışın var Nonicik. Taytlı kombinde çok yakışmış. Kendine haksızlık ediyorsun bence.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...