11 Aralık 2016

Yine Terör... Yine Acı...


Son gelen haberlere göre 34 şehidimiz yüzlerce yaralımız var :(😢 Artık bu yaşananlara feryat edecek halimiz bile kalmadı, hep birlikte tükendik! Bir terör saldırısı, trafik kazası veya herhangi bir şiddete maruz kalmadan kurtulan bizler de psikolojik olarak gün be gün ölüyoruz ama farkında değiliz! Allah hepimizin yardımcısı olsun... Şehit olan tüm polis ve vatandaşlarımıza Allahtan rahmet, yaralananlara da acil şifalar diliyorum...
Dün henüz hiçbir şey olmamışken bugün için arkadaşımın dükkanında olma planları yapıyordum ama ne demişler "kul kurarmış, kader gülermiş"... Maalesef güvenlik sebebiyle yollar kapandığı için bugün gidemedim, @evihan yine de bugün açık olacak, destek veren herkese çok teşekkürler...
💖

2 yorum:

  1. Yaşananlar çok ama çok üzücü :( Haberlerden izliyorum ve gözlerim doluyor :(
    Bu arada geçen yorum yapmıştım ama sanırım bir şekil ulaşmamış . Arkadaşınız için yaptığınız destek ne kadar güzel, ne kadar duyarlı insanlarsınız . Çok geçmiş olsun diliyorum umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, evet diğer yorumunuz gelmedi, inşallah ayağa kalkar en kısa zamanda, dualarımız onunla ve şifa bekleyen tüm hastalarla...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...