09 Ocak 2017

Teyzemin Sergisinde...

2016'nın katıldığım son sergisi canım teyzemin de fotoğrafçılar arasında yer aldığı Khalkedon Fotoğrafçılık Grubu'nun The Green Park Otel'de düzenlediği karma sergisine kısmet oldu... Birçok fotoğrafçının farklı kategorilerdeki fotoğrafları sergide yer alıyordu ama ben açıkçası en çok teyzemin Venedik'te çektiği bu fotoğrafı beğendim, mavinin tonları harika bir enerji yayıyordu etrafa! O gün sergideki her fotoğrafı çekme imkanım olmadı bu yüzden sadece en beğendiklerimi paylaşabiliyorum burada...
Fotoğrafçı: Lebide Girgin
Canım teyzemmm ışığına sağlık bitanemmm!
Fotoğrafçı: Hülya Genç Arıcı
Fotoğrafçı: Çiğdem Türkeş
Fotoğrafçı: Ali Kılıç 
Fotoğrafçı: Mustafa Tigrek
Fotoğrafçı: Prensimmm! Bıktı benim şu Bugünkü Noni postlarımdan ama napalım gülü seven dikenine katlanırmış ;)
Sammydress'ten aldığım mantomu o gün ilk kez giydim, yakasındaki kürkün ve ponponların çıkabilir olmasına bayıldım! Ayrıca öyle güzel bir zamanda geldi ki sonrasında zaten tüm şehir kara teslim oldu, zamanlama süper oldu doğrusu!
Manto: Sammydress
Çanta: H&M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...