27 Mart 2017

Bülbül

En son paylaştığım Bugünkü Noni postumda kendimi off konumuna getirmekten bahsetmiştim, sen misin bunu diyen, resmen bir haftaya yakın bir süre boyunca "zorunlu" olarak offf konumundaydım çünkü gıda zehirlenmesi yaşadım! Artık yediğim yeşil salatadan mıydı yoksa içtiğim sütlü kahveden mi buna tam olarak ne sebep oldu bilmiyorum ama sonunda hastanenin acil servisine gidip serumu yemek zorunda kaldım. Prensim evlendiğimizden beridir seni ilk kez böyle görüyorum dedi gerçekten ben de kendimi uzun süredir bu kadar hasta görmemiştim! Sen misin dut yemek isteyen :) Dut yiyemedim ama dut yemiş bülbüle döndüm :P Bu fotoğraflar da bülbüle döneceğimden habersiz o yemek öncesinde çekilmişti... Bülbüle inat yapar gibi o gün güllü mont giymem de pek manidar olmuş öyle di mi? 
Jean Mont: Shein
Çanta: Sammydress

6 yorum:

  1. çok geçmiş olsun nonicim. Allahan geçti gitti,
    dikkat et kendine. Ayrıca arkadaşını da merak ediyorum kristin
    di galiba. o nasıl oldu , Allah şifa versin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, Kristin'in fizik tedavisi ve konuşma terapileri devam ediyor, arkadaşları olarak biz tüm bunları atlatacağına inanıyoruz, Allah tüm hastalara aradığı şifayı versin inşallah...

      Sil
  2. geçmiş olsun
    ve noni bakery yeni keşfettim bana hayırlı olsun :)
    nasıl gözümden kaçtı yada gördüm de unuttum bilmiyorum
    yaptıkların çok güzel ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Noni Bakery ile ilgili tüm öneri ve eleştirilere açığım, sitemi iyileştirmek için elimden geleni yapıyorum bir de Youtube videolarına başlarsam harika olacak :)

      Sil
  3. Çoook geçmiş olsun, bi daha da gelmesin o haller ;-)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...