20 Mart 2017

Dut

Noni Bakery'i biraz takip ediyorsanız mutfaktan çıkmadığımı az çok tahmin ediyorsunuzdur... Pasta, kurabiye, cupcake, makaron, cakepop veya donut pişirmekten başımı pek fazla kaldıramıyorum desem yeridir :) Ama bazen insanın off yeter dememek için kendini tamamen off konumuna getirmesi gerekebiliyor, ben de bu hafta sonu kendime bu süreyi tanıdım, hiçbir şey yapmamanın tadını sonuna kadar çıkardım. Her zaman başvurulacak bir yöntem elbette değil ama bazen hiçbir şey yapmamak da bünyeye iyi gelebiliyor doğrusu!
Bu molada kendimi iyi hissetmeye de ihtiyacım vardı, bu yüzden yeni elbisemi giymek istedim. Hatırlarsanız bu elbiseyi birkaç post öncesi paylaşmıştım, orada spor ayakkabı ile kombin edilmişti ama ben spor giyimi hiç beceremediğim için şeffaf topuklu botlarımı tercih ettim...
Normalde Nil'imin fotoğrafını blogumda paylaşma taraftarı değilim ama bunu paylaşmadan yapamadım... Aslına bakacak olursanız eski sıcak blog paylaşımlarını çok özlüyorum, ne çok yazardım, ne çok blogger'ı takip ederdim, ne güzel paylaşımlarımız olurdu hey gidi günler hey, her şeyi ne çabuk tükettik öyle di mi? Eyvahlar olsun! Buralar eskiden dutluktu tarzı konuşmalara da başladım ya tamamdır artık ben iyice yaşlandım demek ki kihh kihhh :)    
Dutluk demişken canım taze dut çekti ama şu beyaz renkli olgun ve tatlı olanından hani en güzelleri ağaçtan dökülür ve insanın da içi gider ya yiyemeden yeri boyladı diye ufff sahi ne zaman çıkıyordu onlar? İşte aynen o dutlar gibi hepinize tatlı bir hafta diliyorum :)
Elbise: Shein

1 yorum:

  1. elbiseye bayıldım ne kadar çok yakışmış size :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...