23 Mart 2017

Gömlek Sorunsalı

Gömlek; beyazı, çizgilisi, bebe yakalısı, dik yakalısı, yakasızı, kollusu, kolsuzu... Benim için hiç farketmiyor. Yıldızım bir türlü barışamadı gömleklerle... Bana eski sıkıcı iş hayatımı mı hatırlatıyor nedendir bilinmez gömlek giydim mi boğulacak gibi oluyorum. Kendi tarzıma uydurmak için de çok zorladım ama işte anca o kadarla kaldı; zorlama! Bu yüzden bir mağazaya girdiğimde gömlekler direkt olarak es geçtiğim hatta göz göze dahi gelmediğim giysilerdir benim için...
Ancak şöylesine göz kırpabilirim heralde tabii bunu ne kadar gömlekten sayarsak :D
Hmmm bu da fena değilmiş, giderek ısınıyor muyum ne dersiniz?
Buna benzer bir gömleği Burcu Esmersoy da burada giymiş ;)
Iıı-ıhhh olmuyor, olmuyooor!
O uzun manşetler kesin beni deli eder, kolumu sıyırmak istesem sıyıramam ay yok ben almıyım hiç benlik değil!
Düşüncem az ve öz: No :)
Bir gün matador olmaya karar verirsem belkiiii :)
Bu gömleğe de neden oduncu gömleği denir hiç anlamam doğrusu! Ha bir elinde keser bir elinde odun 1.90 boylarında six packleri gömlekten dahi gözüken bir oduncu hayal ediyorsanız üzgünüm o sadece Amerikan filmlerinde oluyor şekerlerim :D
Bu da yola gömlek olmakla başlayıp bluzle noktalamış gibi, bir kafa karışıklığı olduğu kesin :)
Gördüğünüz gibi çok çabalıyorum, sevmeye çalışıyorum ama yok olmuyor, bu yüzden ben bu işi gömleğin hakkını vererek giyenlere bırakıyorum :)

2 yorum:

  1. ben de çok sevmem gömlek giymeyi ama yukarıda mavi çizgili omzu açık model çok hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılırım gömleklere bu sene benim senem bol bol da gömlek aldım :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...