17 Mart 2017

İlaç Niyetine

Bu aralar üşüttüm, üşüttüm derken kafayı üşütme anlamında demiyorum tabii ki :P soğuk algınlığı bahsetmek istediğim... Bu soğuk algınlığından bana pis bir öksürük yadigar kaldı gitmek bilmiyor, özellikle de gece öksürük krizi şeklinde daha çok kendini gösteriyor. Bu gece de böyle öksürükten uyku tutmayınca bari bloga bir post ekliyim dedim... Shein'e girdim ve yine şeker gibi çantalarından en sevdiklerimi seçtim, ilk sırada bana şu anda en çok o uyduğu için ilaç şeklinde olanı var :) Bakalım sizin favoriniz hangisi olacak?

3 yorum:

  1. Ay şeker gibi hepsi çok güzelllll😍😍🙂

    YanıtlaSil
  2. Esra Sesigüzel17/3/17 09:29

    Geçmiş olsun Nonim..
    Her biri ayrı tatlı ama beni Mavi çanta ile Unicorn cüzdan vurdu.. Mavinin tonu baharı müjdeliyor :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...