18 Mart 2017

Keyif Kahvesi

Dün Nilim okuldayken annemle baş başa zaman geçirdik, çok seviyorum böyle anne kız zamanlarımızı çünkü çenebaz Nilim kesinlikle bizi konuşturmuyor, ya ben sesimi duyurmak için ekstra bağırarak konuşmaya çalışıyorum (ki bu yöntem genelde pek işe yaramıyor sonunda pes edip susuyorum) ya konuşmaya başlasak da sonunu getiremiyoruz veya çoğu zaman konuştuğumuz şeyi unutup biz ne konuşuyorduk ki diye birbirimize bakıp kalıyoruz haa haa :) Bu yüzden baş başa geçirdiğimiz zamanlarda konuşamadıklarımızın acısını çıkartıyoruz. Annem dün keyif kahvemizi evlerinin arkasında açılan yeni bir cafede içmeyi teklif etti, yeni mekanları keşfetmeyi çok sevdiğim için teklifinin üzerine atladım hemen :) Hava buz gibiydi ama bu sakin ve sıcak mekanda içtiğimiz kahveler ve en önemlisi anne sohbeti içimi ısıtmaya yetti...
Mont: Sammydress
Kazak: Pull&Bear
Jean: Mango
Çizme: Dress Lily
Mekan: Cafe Mezel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...