18 Mart 2017

Yıldızlardan Masallar

Canım arkadaşım Deniz'in gördüğü rüyalar çoğunlukla gerçekleşir, bizi de her seferinde hayrete düşürür bu durum. Bir gün rüyasında üzerinde çocuk resimleri olan tokalar taktığını görüyor, işte gördüğü bu rüyadan sonra çocukları baş tacı yapacağı bir projenin adımlarını atmaya karar veriyor... Ve Yıldızlardan Masallar doğuyor. Yıldızlardan Masallar'ın Youtube kanalında her ünlü bir masal okuyor ve dinlenen bu masalların geliri Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı'na bağışlanıyor.
Canım arkadaşımın bu anlamlı projesi Salı günü Akatlar Kültür Merkezi'nde düzenlenen bir basın lansmanı ile tanıtıldı.
Bu anlamlı günde biz de onun mutluluğuna ortak olduk ve çok ama çoook gururlandık!
Basın lansmanının sonunda Koruncuk Vakfı'ndaki çocukların yaptığı bu resim arkadaşıma hediye edildi, gerçekten çok anlamlı bir hediyeydi...
Ben de Noni Bakery pastası ile bu özel güne tat katmak istedim :)
Bu fırsatı bana verdiği için canım arkadaşıma ayrıca teşekkür ederim :)
Projeye destek veren ünlülerin bir kısmı ile de hatıra pozu çektirdim :)
Bu özel günde yer almak büyük bir mutluluktu benim için, bu mutluluğumu hemen sizlerle de paylaşmak istedim. Yıldızlardan Masallar'ın Youtube kanalına tıklayıp masalları dinleyerek, çocuklarınıza dinleterek korunmaya muhtaç çocuklara siz de destek olabilirsiniz.
Yolun yıldızlarla her daim parıldasın canım pırpırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...