03 Nisan 2017

Hoşgeldin Nisan ❀ ❀ ❀

Nisan ayı geldi bu demek oluyor ki artık yavaş yavaş yazlıklarımızı çıkarmanın vakti geldi :) Ben yazlıkları değil ama ilk etapta çorapları çıkararak bir başlangıç yaptım, nasıl iyi geldi anlatamam!
Bana iyi gelen bir diğer şey de Nisan ayını bu güzel pastayla karşılamam oldu! Cumartesi günü yaptığı her işe hayran kaldığım sevgili Ayşe Yaman'dan kremadan çiçekler dersi aldım ve bu işin tüm inceliklerini öğrendim. O kadar keyif aldım ki saatler nasıl geçti hiç anlamadım bile! Workshop esnasında video da çekebildik ve günün sonunda kullandığımız tüm Wilton marka ekipmanlar bizim oldu, bundan daha iyi bir eğitim düşünemiyorum doğrusu! 
Nisan'a yakışır bir şekilde giyinmek istedim, çiçekler açtı üzerimde :) Sizlere de içinizde bahar çiçeklerinin açtığı yeni bir hafta ve ay diliyorum ❀
Ayakkabı: Dress Lilly
Çanta: Sammydress
Bluz: Shein

3 yorum:

  1. Çok tatlısın Noniii... Maşallah...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. nonim ,
    küpelerini de yakından çekseydin keşke. annen az
    maharetli değil, merak ettim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...