24 Mayıs 2017

Anne Kız Uyumu

Nil'im artık ne isterse onu giyiyor, giyim konusunda ona kesinlikle baskı yapmıyorum, seçimlerine saygı duyup kararı ona bırakıyorum, eskiden daha çok tayt giymek isterdi, sonunda dolabında elbiselerinin de olduğunu farketti (çok şükürrr!!!) haa haaa :) Hatta bu sabah okula giderken hangi eteğini giyse diye dolabında bakınırken buldum onu ki bu hiç görülmüş şey değil! Geçen hafta sonu elbise giymek isteyince bu fırsatı kaçırmadım, pötikareli gömleğimi giyersem bir örnek olabileceğimizi söyledim, o da kabul etti, böylece anne kız uyumunu yakalamış olduk, sanırım bu uyumları birkaç sene daha yapabileceğiz, sonra eminim benimle bir örnek olmak istemeyeceği bir döneme gireceğiz, o zaman gelene kadar bunun tadını biraz daha çıkartabilirim di mi ama?
     
Gömlek: Shein
Etek: Choies
Ayakkabı: Dress Lilly
Çanta: Mango

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...