13 Temmuz 2017

Yenilenme

Kıvırcık saçlıların en büyük derdi bu saçların bir türlü uzamak bilmemesi! Aslında saçlarımı uzatacaktım ama bu süre öyle uzadı ki bu yaz sıcağında daha fazla dayanamayınca kestirdim, oh rahatladım :) Rengini başta açtırmıştım ama bir boğa burcu kararsızlığına yine imzamı atarak ertesi gün koyulttum. Kuaförüm neyse ki bu gelgitli hallerime artık alıştı da pek sesini çıkarmadı :P Nilim kısa halimi görüp biraz bozuk atıp ağlasa da sonradan o da beğendiğini söyledi ve kriz kısa sürede sona erdi! Yeni şehrimden yenilenmiş bir Bugünkü Noni postu da buraya mutlu sonla eklendi :)
Gömlek: Shein
Jean & Clutch: Zara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...