25 Eylül 2017

Selma :)

Kırmızı hala nadiren tercih ettiğim renkler arasında yer alıyor. Boğa burcu olduğum için mi bilmiyorum giyince beni huzursuz ediyor kendimi rahat hissetmiyorum :) Ama bu bluzun kol ve yaka detayları yüzünden rengin bir önemi olmadı benim için, severek giydim... 
Saçlarımı böyle toplayınca genelde Salma Hayek'e benzetiliyorum, İzmir'de de durum şaşmadı, yine beni ona benzetenler oldu, ben de Noni'nin Selma halini ve Salma'yı burada yan yana paylaşmadan duramadım :)
Hepinize keyifli ve huzurlu bir hafta diliyorum!
Bluz: Shein
Jean & Ayakkabı: Zara
Küpe: Mango
Çanta: Sammy Dress

4 yorum:

  1. Hayatvekurabiyesi25/9/17 19:00

    Cooook beğendim .. Harika gorunuyorsun Nonim.. Kırmızı herkese yakışmaz ama sen gönül rahatligiyla kullanmalısın.. Bu arada farkedilir biçimde kilo vermişsin.. Enfesss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm, kilo konusunda maalesef çoook ağır ilerliyorum, eskiden biraz boğazımı tutsam tartıda hemen farkederdi ama şimdi hiç öyle değil, ciddi anlamda spor yapmam lazım :(

      Sil
  2. kırmızı bence size çok yakışmış :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...