14 Eylül 2017

Tatlı Şeyler

Uzun süredir burada Noni Bakery ile ilgili bir paylaşım yapmadığımı farkettim, cık cık cık ne büyük ayıp, bu güzelleri nasıl olur da paylaşmam ben :) Her birini sevgiyle yapmıştım ve yine yapmaya devam edeceğim çünkü beni en mutlu eden şeylerden birisi de bu tatlı şeyler! Yakında Noni Bakery instagram hesabımda bir çekiliş düzenleyeceğim, amacım her ay bir çekilişle bu güzelliklerden birini sizlerle paylaşmak, siz de benim gibi tatlıya hayır diyemeyenlerdenseniz sizi de beklerim :)  

1 yorum:

  1. Great post!
    Would you like to follow each other? If you do, let me know in the comments on my blog :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...