20 Ekim 2017

Tramvayda...

Şu ana kadar İzmir'in en sevdiğin yanı ne oldu diye soracak olursanız kesinlikle ulaşım kolaylığı derim... Trafik çilesini yıllardır çeken bir İstanbullu olarak İzmir'in bu rahatlığını ben çok sevdim. Tramvaya binip trafiğe hiç takılmadan istediğim yere gidebilmek, işlerimi kısa sürede halledebilmek aslında ne kadar uzun zamandır özlemini çektiğim bir şeymiş... Bir sarmalın içinde gidip gelirken asla anlamıyorsunuz bunu, dışına çıkınca fark ediyorsunuz; hayatınızdan ne kadar önemli anların gereksiz bir kaos içinde çalındığını... İzmirliler tramvayın yavaş gitmesinden biraz şikayetçilermiş ama ben İstanbul trafiğinde o kadar çok ölü zaman geçirmişim ki bu yavaşlık beni hiç rahatsız etmedi... Bu yüzden buraya bir tane de bugünkü noni tramvayda postu koymak istedim :)
Elbise: Shein
Ayakkabı: H&M
Çanta: Mango

2 yorum:

  1. Hepimize içinde bulunduğumuz karmaşa ve kaoslardan uzaklaşıp huzurlu ve keyifli zamanlar yaşamak kısmet olur inşallah, senin adına çok mutlu oldum, öncelikle maşallah, çünkü yine çok zarif, şık ve çok güzelsin Nonicim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...