01 Ağustos 2018

Hoşgeldin Ağustos!

Çok ara verdiğimin farkındayım, okulların kapanması, başka şehirlere gidip gelmelerimiz derken buraya yazacak zaman dahi bulamadım. İyiyim ama bu yaz ablamın yeğenlerimin yokluğunu inanılmaz hissediyorum. Her yaz onlarla zaman geçirmeye öyle alışmışım ki bu yaz bir boşlukta gibiyim. Tabii zamanla her şey değişiyor, çocuklar büyüyor... Nil bile büyüdü, ilkokula başlayacak buna hala inanamıyorum! Bu büyüme safhasında rutinlerimiz elbette yön değiştirecek, buna da kendimizi alıştırmamız gerekecek. Yeter ki sağlık olsun diyorum her zaman...
Bunun dışında biraz daha içime kapandığım bir döneme girdim diyebilirim. Paylaşmak eskisi gibi bana tat vermiyor. Aslında fotoğraf çekmeyi hala çok seviyorum ama o kadar :) Dış dünyaya sürekli allı pullu bir şeyler sunmak yerine eşimle, kızımla beraber küçük dünyamızı kendi içimizde yaşamamızı daha yerinde buluyorum... Zaten böyle hissettiğim için de şahsi instagram hesabımı gizleyip tanımadığım kim var kim yoksa çıkardım listemden... Bu gizliliği herkese tavsiye ederim, ne can sıkıcı bir yorum var ne de hayatınıza burnunu sokan densiz insanlar!
Ahh insanlar demişken bir de ilişkiler var tabii, son birkaç aydır benim pek sorguladığım... Çok eski bir dostumu kaybettim, kaybettim derken fiziken hayatta ama ruhen öldü benim için... Maalesef onun kendi isteğiyle bitti dostluğumuz, böyle olmasını o istedi ve o doğrultuda hareket etti. Tabii ki çok üzüldüm bu yaşadıklarımıza ama böyle olmasını isteyen kendisi olduğu için durumu kabullendim bir süre sonra... Onu bilmiyorum ama ben vicdanım çok rahat bir şekilde veda ettim anılarımıza ve dostluğumuza...
Bu yaz duygusal anlamda biraz yorulduğum bir dönemden geçtim diyebilirim. Üzerine bir de geldi mi kanlı dolunay :) Ohhh tam çifte kavrulmuş oldu :D Bu postu da ne zamandır yazmak istiyordum, ne zaman bilgisayarımın başına otursam ya kapı çaldı, ya telefonum, ya Nil benden bir şey istedi, ya uykum geldi bir şekilde ötelendi, neyseki şimdi yazabildim bir şekilde! Hem de canım kızımın doğum gününden tam bir gün önce! İki bayram arası düğün olmaz derler ya benimki de iki doğum günü arası post olmaza döndü resmen kihh kihh :)
Evet hepsi bir yana demek istiyorum ki hoşgeldin kızımı bana getiren, en sevdiğim ay Ağustos!


2 yorum:

  1. Ben sizi uzun yıllardır sessiz sessiz takip ederim. Sosyal medyayı neredeyse hiç kullanmayan biriyim. İnternetle bağım iş güç dışında sevdiğim bir kaç bloğu takip etmekle sınırlı yıllardır. Bazı bloglar o kadar samimi ki mutlaka zaman içerisinde arada bir sevgi bağı oluşuyor takip eden ve yazanlar arasında. Siz de kötü zamanlarımda hep iyi gelenlerden, hayata inancımı artıranlardan oldunuz. İnstagramın, blogların önüne geçmesiyle herkes oraya yöneldi. Bloglar boş kalmaya başladı. Sevdiğim bloggerları ve ilgi alanlarımla ilgili bir kaç hesabı takip edeyim diye instagram hesabı açtım bi gün. Sizin de orda olduğunuzu görünce çok mutlu oldum ve takip etmeye başladım. Yazınızda da belirttiğiniz gibi tanımadığınız herkesi listenizden çıkarmışsınız.Çok da iyi yapmışsınız.İnsanın içe dönme isteği ve özelini gizli yaşama isteği en doğal hakkı ve bence de doğru olan o. Yine de yukarıda bunu belirtirken yazdıklarınızı okuyunca biraz incindim. ''ne can sıkıcı bir yorum var ne de hayatınıza burnunu sokan densiz insanlar!''demişsiniz. Emin olun sizi sadece tüm iyi niyetiyle ve sevgiyle takip edenler de vardı bahsettiğiniz grup içerisinde. Olumsuz algılamayın lütfen yorumumu. Ben sizi hala seviyorum ve yazdığınız sürece de okumaya devam edicem. Kızınıza nice mutlu, sağlıklı yıllar dilerim, size de ailenizle birlikte mutlu bir ömür. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel mesajınız ve yıllardır beni takip ettiğiniz için gerçekten tüm samimiyetimle teşekkür ediyorum size... Evet ben özelimi korumak için böyle bir karar aldım. Belki hatırlıyorsunuzdur blogumda da eskiden kızımın ve eşimin fotoğraflarını alıp sahte facebook hesabı açanlar olmuştu. Bazı sitelerde de fotoğraflarım izinsiz kullanılmıştı. İşte tüm bunlar beni hem burada hem de instagram dünyasında ailemi daha fazla koruma altına alma ihtiyacına itti... Bu kararı aldığımdan beridir de gerçekten rahat ettim. Densiz insanlar derken ben kendi takipçilerimden çok klavye başına geçip her aklına eseni yazanları kastettim, bu tip insanları ve incitici yorumlarını sanal medyada sık sık görebiliyoruz zaten... gizlilik işte bu noktada insanın incinmemesi veya bir yorum dahi olsa negatif bir etkiye maruz kalmaması açısından önem arz ediyor bana göre... Umarım kendimi anlatabilmişimdir. Sevgilerimi gönderiyorum sıcak bir İzmir gecesinden :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...